Blogger Layouts

HELP ME TO SPREAD ISLAM BECAUSE OF ALLAH / BANTULAH SAYA MENYEBARKAN AGAMA ISLAM KERANA ALLAH

.

mulakan dengan? Bismillah...

mulakan dengan? Bismillah...

Friday 13 April 2012

... speechless ...


Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :
" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah daku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu . Aku semakin mengerti, 'JARAK' ini bukan untuk menghukumku..tetapi... 'JARAK' ini untuk MENJAGA aku dan dia..


✿~ Semoga dengan 'JARAK' ini aku dan dia akan BERUBAH menjadi yang lebih baik..


✿~ Semoga dengan 'JARAK' ini aku dan dia akan MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..


✿~ Semoga dengan 'JARAK' ini aku dan dia akan MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..


✿~ Semoga dengan 'JARAK' ini aku dan dia akan MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi..


✿~ Dan semoga dengan 'JARAK' ini jua aku dan dia akan yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai-Nya..


p/s : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini..terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia..♥♥"



0 comments: