Blogger Layouts

HELP ME TO SPREAD ISLAM BECAUSE OF ALLAH / BANTULAH SAYA MENYEBARKAN AGAMA ISLAM KERANA ALLAH

.

mulakan dengan? Bismillah...

mulakan dengan? Bismillah...

Friday 30 September 2011

Doa Sejernih Salju...

Ya Allah...Ya Rahman...Ya Rahim...
KAU ampunilah dosa-dosaku yg telah kuperbuat..
KAU limpahilah daku dgn kesabaran yg tiada terbatas..


Ya Allah...kuatkan hatiku & semangatku..
tabahkan aku menghadapi segala cabaran-MU..


Ya Allah...sesungguhnya...
aku lemah tanpa petunjuk-MU..
aku buta tanpa bimbingan-MU..
aku cacat tanpa hidayah-MU..
aku hina tanpa rahmat-MU..


hanya pada-MU Ya Allah kupohon segala harapan..
kerana ku pasrah dgn dugaan-MU..
kerana aku sedar hinanya aku..
kerana aku insan lemah yg kerap keliru..
kerana aku leka dgn keindahan dunia-MU..
kerana kurang kesabaran dalam menghadapi cabaran-MU..
kerana pendek akalku mengharungi ujian-MU..


Ya Allah...Ya Tuhanku...
...aku hanya ingin menjadi...seorang anak,seorang wanita,seorang hamba yg solehah..


Ya Allah...Ya Tuhanku...
...aku hanya ingin menjadi insan yg dirahmati...insan yg dikasihi...jua insan yg sentiasa dihati...


Aamiin...

0 comments: